De Wijnen
Agenda
Partnerships
De Wijnen
Agenda
Partnerships

Vriend worden?

De 2023-fundingronde van Chateau Amsterdam is gesloten.

Hoewel de 2023-fundingronde is gesloten, betekent dit niet per se het einde van de reis. We verkennen nieuwe mogelijkheden en overwegen om een spannend nieuw hoofdstuk voor Chateau Amsterdam te openen. Jouw kans om Vriend en investeerder te worden, zou weleens om de hoek kunnen liggen.

Blijf op de hoogte van toekomstige updates, aankondigingen en de mogelijke lancering van een nieuwe financieringsmogelijkheid. De beste manier om ervoor te zorgen dat je niets mist, is door deze pagina in de gaten te houden.

Chateau Amsterdam - urban winery and tasting room -

Meer informatie of vragen?

Wil je meer weten over Chateau Amsterdam of ben je op zoek naar meer informatie over investeren in ons bedrijf? Neem dan contact op met ons team. Dit kan via vriendenclub@chateau.amsterdam of bel 020-895 0615. Heb je inhoudelijke vragen over ons investeringsplatform? Neem dan contact op met Bondex. Dit kan via support-bondex@nxchange.com of 020-240 4360.

Chateau Amsterdam - urban winery and tasting room - Chateau Amsterdam Investeerdersclub

EEN CLUB VAN ÉÉN IS GEEN CLUB.

ONZE WIJN EN COOKIE COMBINATIE

Om jou de best mogelijke ervaring te geven gebruiken we cookies. Deze helpen je om: te zorgen dat je niet steeds dezelfde informatie in hoeft te vullen, je een soepelere ervaring te geven, inhoud te personaliseren op basis van je interesses en je voorkeuren te beheren.

Functionele cookies:

Deze zijn nodig voor een werkende site. Denk hierbij aan het kijken van onze Youtube videos, of het boeken van een tafel in ons proeflokaal of restaurant. Ook onthouden we zo je cookie voorkeuren zodat je deze volgende keer niet weer hoeft in te vullen.

Aanvullende cookies

Deze gebruiken we om te leren, we doen kennis op om jouw ervaring iedere dag een beetje beter te maken. We analyseren onze site bijvoorbeeld door te kijken welke pagina’s beter bezocht worden dan anderen. Ook gebruiken we analytische cookies om je taalvoorkeur op de juiste manier op te slaan.

Deze laatste gebruiken we voor marketingdoeleinden. Zo kunnen we je aanbiedingen sturen die in het verlengde van je interesse liggen. Denk hierbij aan gepersonaliseerde nieuwsbrieven of interessante gepersonaliseerde aanbiedingen.